Cum sa rezisti mai mult timp la sex (9 sfaturi simple)

Iti doresti sa poti rezista mai mult timp in pat? Sa iti cresti rezistenta sexuala? Sa poti face sex pentru mai mult timp, fara a te opri?

Aceasta este de departe una dintre cele mai obisnuite iintrebari pe care le primesc de la cititorii mei care sunt barbati… prin urmare, astazi o sa incerc sa raspund cat mai complet la aceasta intrebare si, luand in considerare faptul ca durata medie a unei partide de sex este mai mica de 5 minute, nu ma mai mir ca aceasta intrebare apare chiar asa de des.

De ce barbatii isi doresc sa poata rezista mai mult timp in pat

Inainte de a dezvalui modurile prin care poti sa rezisti mai mult timp in pat, eu vreau sa ma asigur de faptul ca intentia ta e una benefica. Una dintre primele intrebari pe care le pun clientilor mei care ma intreaba cum pot sa reziste mai mult timp in pat este simpla:

Partenera ta isi doreste ca tu sa rezisti mai mult timp in pat sau ea este deja multumita de performantele tale de natura sexuala?

Eu le pun aceasta intrebare din doua motive

  1. De multe ori se intampla ca pornografia sa isi fi facut loc in capul unui om si sa ii provoace ideea ca trebuie sa faca sex ca o bestie timp de mai multe ore fara nici o pauza, din simplul motiv ca acest lucru il fac si actorii din filmele porno
  2. In mod obisnuit, partenera barbatului nu isi doreste mai mult sex. El vrea sa invete sa reziste mai mult itmp pentru a satisface un anumit orar si nu pe partenera lui

Prin urmare, inainte ca tu sa incepi aceasta calatorie, trebuie sa te asiguri ca tu iti doresti cu adevarat sa atingi acest scop. Daca esti multumit sa faci sex prin penetrare timp de cateva minute, atunci e bine. Ai scapat.

Dar, daca esti si tu ca majoritatea barbatilor si chiar iti doresti si ai nevoie cu adevarat sa inveti modurile prin care poti sa rezisti mai mult timp in cadrul unei partide de sex, atunci continua sa citesti.

Cele 3 lucruri pe care trebuie sa nu le mai faci pentru ca sa rezisti mai mult timp in dormitor

ghid secret pentru marirea penisului

Imagineaza-ti o barca de viteza care sta linistita in apa, chiar aproape de mal. Acum, sa iti imaginezi faptul ca acea barca are nevoie sa ajunga cat mai repede la o insula din apropiere. Indiferent de cat este de puternic motorul pe care il are barca, indiferent de cat este de eficient si de avansat combustibilul pe care il are, nu o sa ajunga acolo prea repede daca ancora sa sta si zgarie fundul oceanului.

La fel sta treaba si atunci cand incerci sa rezisti mai mult timp in cadrul unei partide de sex. Daca eu iti dau sfaturile pro active fara ca tu sa renunti intre timp la lucrurile care te tin pe loc, atunci nu o sa ajungi nicaieri prea repede. O sa iti imbunatatesti motorul, dar fara nici un rezultat care sa arate acest lucru.

Aici iti sunt prezentate trei dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa incetezi a le mai face daca chiar iti doresti sa poti sa rezisti mai mult timp in dormitor cu partenera ta.

(Atentie: aceste sfaturi din cadrul acestui articol se bazeaza foarte mult unul pe celalalt si, prin urmare, trebuie sa te asiguri de faptul ca le citesti in ordinea in care iti sunt prezentate si sa le implementezi, de asemenea, in aceeasi ordine.)

  1. Nu mai urmari materiale pornografice

pornografie

Daca m-ai urmarit in ultimii ani, probabil ca m-ai mai auzit spunand acest lucru si inainte, dar trebuie sa ma repet din nou.

Exista foarte multe date stiintifice pe acest subiect si povestea pe scurt este urmatoarea: consumarea unei cantitati semnificative de materiale pornografie (chiar si de cateva ori pe saptamana) iti reface creierul pentru a fi  obisnuit sa fie supra stimulat si, prin urmare, atunci cand vine vorba sa faci sex cu o persoana reala, mintea ta si penisul tau au fost deja antrenate sa ejaculeze mult mai repede decat ai fi facut-o in mod normal.

Este ca si cum ai trai pe baza burgerilor de la fast food, a bauturilor energizante si a cocainei si ar veni cineva langa tine sa iti zica:

“Hei, stii ce? Nu sunt prea multe lucruri nutritive in ceea ce consumi tu si poate ca iti doresti sa incerci sa consume fructe si legume din cand in cand.”

Apoi, atunci cand incepi sa consumi acele lucruri, gura ta, corpul tau si mintea ta ti-ar spune ca nu sunt prea gustoase si bune si poate ca ar fi cel mai bine sa termini odata cu ele.”

Prin urmare, pentru a iti oferi mai multe sanse sa rezisti mai mult timp in dormitor, trebuie sa renunti la a mai urmari materiale pornografice. Poate sa fie o adevarata provocare, dar iti promit ca, daca te dedici acestui scop, o sa ajungi sa ai parte de orgasme mult mai puternice ca inainte, partide de sex care te satisfac emotional mai mult si o sa poti sa rezisti mai mult timp in pat.”

  1. Te masturbezi cam repede

Un lucru care merge mana in mana cu urmarirea de materiale pornografice (vezi gluma pe care am facut-o?) este masturbarea rapida si graba de a ejacula cat mai repede. Atunci cand erai mai tanar, probabil ca ai ajuns sa te masturbezi mai repede din nevoie.  Poate ca iti era frica de faptul ca parintii, fratii, dadaca sau o alta persoana putea sa te prinda atunci cand faceai acest lucru si, prin urmare, trebuia sa te misti mai repede.

masturbare Nici de departe nu e un lucru gresit in a te masturba. Este unul dintre cele mai naturale lucruri pe care poate sa le faca vreodata o fiinta umana si se simte uimitor. Ar trebui sa continui sa faci acest lucru. Eu nu ma refer la faptul ca a te masturba este un lucru gresit.

Este doar vorba ca, atunci cand vine vorba de a iti dori sa rezisti mai mult timp atunci cand esti in dormitor, faptul ca te masturbezi repede va sta in calea cresterii rezistentei sexuale de care dai dovada.

Masturbarea este unul dintre cele mai bune exemple de arme cu doua taisuri atunci cnad vine vorba de a rezista mai mult in dormitor. De ce se intampla acest lucru? Pentru ca, daca o faci intr-un mod gresit, atunci te poate face sa te termini mai repede decat orice altceva, dar, daca faci acest lucru intr-un mod mai atent, atunci masturbarea poate sa fie unul dintre cele mai mari avantaje pe care poti sa le ai atunci cand vine vorba de a rezista mai mult timp in pat.

Pentru  a o descrie mai usor, cel mai bun mod prin care poti sa te masturbezi este sa urmaresti rapid o succesiune de materiale pornografice si sa te faci sa ejaculezi in mai putin d edoua minute.

Cel mai bun mod prin care poti sa te masturbezi este sa iti acorzi o perioada de timp destul de mare (20 pana la 45 de minute, de exemplu), fa-te comfortabil intr-un loc in care te simti comfortabil (in care sa nu intre nimeni peste tine) si fii atent cu adevarat la placerea pe care o simti.

(Atentie: atunci cand zic “cel mai bine” si “cel mai rau” atunci cand vine vorba de masturbare, eu nu ma refer la faptul ca o metoda e mai buna ca alta…este vorba doar de faptul ca una este mai productiva in a te face sa rezisti mai mult timp in dormitor si una este mai putin productiva. Sunt doua strategii complet diferite intre ele. Una care te poate ajuta si una care te incurca.)

  1. Consuma mult prea multe stimulante

Dieta moderna din ziua de azi ajunge sa ne puna foarte multe lucruri negative in corp. Si, in timp ce perioada mai scurta de timp pe care o petreci in bucatarie te poate face sa crezi ca mai castigi timp la alte capitole, in realitate este una dintre cele mai mari ancore care iti tin pe loc barca ta cu viteza.

tigara-in-penis

Info: imaginea este o ironie. Banuiesc ca nu este nimeni la fel de tembel ca nenea asta sa-si bage o tigara in pula.

Daca consumi si tu in mod regulat zahar rafinat, cafeina, alcool, tigari, droguri si alte  stimulente sau inhibitoare ale sistemului tau nervos central, atunci deranjezi foarte multe sisteme din corpul tau. Ciclurile tale de somn au de suferit din aceasta cauza. Nivelele hormonale din corpul tau au de suferit. Starea ta de dispozitie are de suferit. Claritatea ta mentala are de suferit. Si, asa cum poti sa ghicesti, si sistemele tale de reproducere au, de asemenea, de suferit.

Mai pe scurt, atunci cand ne tratam corpul de parca nu ne pasa deloc de el, acesta va incepe in curand sa riposteze.

Imagineaza-ti ca ai un copil in varsta de doar 5 ani. Cu cat il ignori pentru mai mult timp, cu atat o sa isi doreasca mai mult atentie din partea ta. La fel se intampla si cu corpul tau: daca nu ai grija de el asa cum trebuie, o sa se supere pe tine.

Cum se aplica acest lucru atunci cand vine vorba de a rezista mai mult?

Ei bine, in mod similar cu exemplul de mai sus cu materialele pornografice, daca consumi susbtante care iti modifica starea intr-un mod ieftin, usor si care nu poate sa fie sustinut, atunci mintea si corpul tau se obisnuiesc sa stea intr-o stare de supra stimulare.

Mintea ta, starea ta de dispozitie si nivelele tale de zahar din sange vor varia foarte mult, in loc sa aiba o valoare optima si constanta. Vezi care este diferenta? Daca nu iti doresti ca performantele tale de natura sexuala sa aiba o crestere prea rapida, nu o sa iti doresti ca nivelele tale de energie fizica sa aiba o ardere rapida. O sa iti doresti sa ai parte de nivele de energie fizica care sa te tina mai multe ore.

Ce poti sa consumi in schimb?

Ei bine, in primul rand, poti sa iei in considerare ideea de a renunta la fumat, la consumul de alcool si la consumul de droguri. Trebuie sa bei mai multa apa, sa iti faci o priorirtate din a dormi si sa consumi multe alimente care sunt bogate in substante nutritive (mai multe  fructe si legume, seminte si nuci si o cantitate mai limitata din carne, peste si produse lactate care sa fi fost crescute in conditii naturale), pentru a ii transmite un semnal corpului tau ca il iubesti si il onorezi.

Este chiar atat de simplu.

Prin urmare, acestea sunt trei dintre cele mai importante lucruri pe care poti sa le faci pentru a rezista mai mult timp in dormitor, dar cum ramane cu pasii pro activi? Cum poti sa faci ca performantele tale de natura sexuala sa evina mai mari si mai bune, dupa ce ai renuntat la aceste ancore care te trag in jos?

Cele 6 lucruri de care ai nevoie pentru ca sa rezisti mai mult timp atunci cand esti in dormitor

Stiu, stiu…sa renunti la mancarea de la fast food si la materialele pornografice  si alte lucruri de acest gen nu este un lucru tocmai simplu de facut, dar este un lucru pe care chiar trebuie sa il faci. Si, din nou, pentru ca tu sa poti rezista mai mult timp atunci cand esti in dormitor si sa ai performante mai bune, trebuia ca acest lucru sa se intample.

Si acum o sa ajungem la partea care e cu adevarat buna.

1.Relaxarea progresiva a muschilor

Unul dintre cele mai rapide si mai eficiente metode de a ajunge cat mai repede la orgasm este sa iti incordezi toate grupele majore de muschi. Sa iti incordezi umerii, muschii de la nivelul abdomenului, ai picioarelor si asa mai departe.

Si, prin urmare, unul dintre cele mai bune moduri prin care poti sa determini intarzierea momentului in care vei avea orgasm este sa iti relaxezi grupele majore de muschi din corp. Prin urmare, cu cat esti mai relaxat, cu atat ai mai mult control asupra momentului in care o sa ejaculezi.

Avand toate aceste lucruri in minte, una dintre cele mai bune masuri de preventie pe care poti sa le aplici pentru a rezista mai mult timp atunci cand esti in dormitor este sa iti acorzi anumite perioade de timp in care poti sa practici ceea ce se numeste relaxarea progresiva a muschilor.

Un mod bun de a face acest lucru este sa te intinzi pe spate (pe podea sau pe pat) si sa acorzi atentie asupra eliberarii tensiunii din partile din corp asupra carora te concentrezi, cate una pe rand.

De exemplu, poti sa stai intins pe spate, sa incepi sa respiri profund  si sa incepi sa iti analizezi picioarele. Te poti intreba in mintea ta cum poti sa le relaxezi si mai mult de atat si apoi sa le relaxezi. Apoi, poti sa incepi sa vansezi si spre alte parti ale corpului tau si sa faci acelasi exercitiu si cu gambele tale, cu coapsele, cu soldurile, cu stomacul, cu pieptul, cu bratele si cu mainile tale, cu gatul si cu fata si tot asa mai departe.

Daca te gasesti in situatia de a avea o dificultate de a te conecta mental cu o anumita portiune a corpului tau, intai ai putea sa iti incordezi acea parte a corpului tau  (doar pentru a fi mai active in starea ta de constiinta) si apoi sa relaxezi zona respectiva.

Poti sa faci si tu adevarate miracole atunci cand vine vorba de performantele tale de natura sexuala si nivelele tale de stres o sa dispara, facand acest lucru timp de 10 minute, doar de o data sau de doua ori pe saptamana.

In cele din urma, adoptand acest obicei in viata ta de zi cu zi, atunci caorpul tau va fi mult mai relaxat atunci cand vine vorba de a rezista mai mult timp in dormitor.

  1. Exercitiile pentru muschii pelvici (cunoscute, de asemenea, ca si exercitii Kegel)

Un alt exercitiu foarte bun, in unele moduri fiind similar cu relaxarea progresiva a muschilor, sunt exercitiile Kegel. Daca nu ai mai auzit niciodata de aceste exercitii, ar trebui sa stii exercitiile Kegel reprezinta o metoda de incordare si de relaxare a muschilor pubococcigieni, pentru a iti oferi mai multa forta de erectie, satisfactie personala (orgasmele tale vor deveni mai puternice si mai placute) si rezistenta ta in timpul actului sexual.

kegel

Ca sa fie mai simplu spus, muschii tai pubococcigieni reprezinta un muschi in forma de hamac care se afla in zona vintrelor tale. Se intinde de la osul coccis pana la osul pelvic.  Unul dintre cele mai usoare moduri de a te conecta cu acest muschi este atunci cand urinezi  si incordezi acel muschi pentru a opri fluxul de urina. Acel muschi pe care il folosesti pentru a opri cu succes fluxul de urina este muschiul tau pelvic (adica muschii pubococcigieni).

Exercitiile Kegel reprezinta un exercitiu foarte bun de facut atunci cand nu esti in dormitor si, ca o masura practica de prevenire, iti poti incorda muschiul pubococcigian pentru a incetini sau chiar a opri momentul ejacularii.

Pentru a incepe un exercitiu Kegel, poti sa stai comfortabil pe un scaun cu spatele sprijinit de spatar si poti sa iti incordezi muschiul pelvic in ture de 1 pana la 3 secunde.

  1. Tehnica 9-5

Tehnica 9-5 este o fraza pe care o folosesc privind cel mai eficient mod de a te masturba si care te poate ajuta sa rezisti mai mult timp atunci cand esti in dormitor. Imagineaza-ti stimularea sexuala pe o scara de la 1 la 10, 1 fiind nivelul potrivit atunci cand stai acasa si cosi si 10 fiind varful absolut atunci cand aproape ai un orgasm.

Tehnica 9-5 este procesul prin care te exciti, intr-o maniere de urcare si de coborare, in sus si in jos, de la nivelul  5 din 10 pana la 9 din 10 si inapoi.

Unii oameni au numit in trecut aceasta tehnica ca fiind edging, dar este putin mai diferit de aceasta tehnica. Edging reprezinta procesul de a iti controla nivelul de excitare sexuala la capatul mai mare al spectrului. Ca si cum ai urca de la 8 la 9, apoi de la 9 la 8,5 si tot asa mai departe.

Tehnica 9-5 consta in a face mai multe tururi spre linia de finis, da la un nivel mic sau mediu de stimulare (5 din 10, de exemplu), astfel incat mintea ta sa aiba o intelegere mai buna  fata de cum se simte punctul fara de intoarcere (si cand poti sa te indepartezi in siguranta de el) si corpul tau se obisnuieste cu faptul ca ai voie sa simti placerea sexuala si faptul ca nu mai ai acel stimul care inseamna “trebuie sa termin cat mai repede”.

Cu cat ne antrenam din nou mintea, corpul si raspunsurile sexuale in acest mod, cu atat va fi mai usor sa incetinim inainte sa ajungem cu partenera la orgasm si o sa avem mult mai mult control asupra performantelor noastre sexuale in general.

Si, in mod similar cu relaxarea progresiva a muschilor si si cu exercitiile Kegel mentionate mai sus, tehnica 9-5 este una pe care o putem folosi o data sau de doua ori in fiecare saptamana (pentru 20 pana la 45 de minute de fiecare data) si o sa avem rezultate evidente in modul in care ne prezentam sexualitatea in fata partenerei noastre.

  1. Respiratia profunda

Am vorbit foarte pe scurt in cadrul sectiunii despre relaxarea progresiva a muschilor, dar o alta unealta foarte buna care te poate ajuta sa rezisti mai mult este respiratia profunda si este un lucru pe care il poti practica in viata de zi cu zi, in timp ce te masturbezi sau in timp ce esti cu partenera ta.

Dar, ca si in cazul exercitiilor Kegel  si a relaxarii progresive a muschilor, este cel mai bine sa faci acest lucru in afara dormitorului (cel putin la inceput), astfel incat mintea si corpul tau sa fie obisnuite cu acestea si o sa ai cu un lucru mai putin care sa iti stea in minte atunci cand vine timpul sa intretii relatii sexuale.

respira

Una dintre metodele mele preferate de a practica respiratia profunda pentru o stare mai buna de calm (si, prin urmare, o mai mare rezistenta de natura sexuala) este ceea ce se mai numeste “respiratia in pauze”.

Acest tip de respiratie este procesul de a respira prin nas numarand pana la 4, suspendand inhalarea timp de 4 secunde (fara a te tensiona), expirand prin nas numarand pana la 4, dupa care iti opresti iar expiratia pana numeri pana la 4. Patru, patru, patru, patru. Poti pur si simplu sa stai sau sa te intinzi intr-o pozitie comfortabila si sa faci acest lucru timp de cateva minute.

Acum, ca ai facut acest lucru de cateva ori pe cont propriu, ti se poate parea mult mai natural atunci cand o sa faci acest lucru in timpul partidei de sex cu partenera ta.

Din nou, unul dintre cele mai bune si mai rapide moduri de a ajunge la orgasm este sa iti incordezi muschii si sa respiri rapid si superficial. Prin urmare, in mod alternativ, unul dintre cele mai bune moduri prin care poti sa rezisti mai mult timp atunci cand esti in dormitor este sa iti relaxezi grupele majore de muschi si sa ai o respiratie mai lunga si mai sustinuta. Atunci cand ii semnalizezi mintii tale (prin intermediul respiratiei) ca esti relaxat, atunci ea te va crede si nu vei mai simti nevoia de a ajunge rapid la orgasm.

Prin urmare, trebuie sa respiri incet si sigur. Poti chiar de acum sa incepi sa pui in practica.

  1. Creste durata de timp a preludiului

Unul dintre cele mai importante lucruri mentale pe care trebuie sa le explic clientilor mei este faptul ca o partida de sex nu inseamna doar penetrare. Si in timp ce da, anumite orgasme pot sa fie dificil de atins de catre partenera ta fara o penetrare profunda pe un termen mai lung de timp (cum ar fi de exemplu orgasmul cervical), actele sexuale care nu implica introducerea penisului in penis tot sex reprezinta.

preludiu-penis-masturbare

Prin cresterea perioadei de timp pe care o acorzi preludiului, cresti in mod cumulativ si cantiatea de placere sexuala pe care o simti atat tu, cat si partenera ta si ii oferi, de asemenea, si mintii si corpului tau abilitatea de a simti ca poate sa se bucure de placerea sexuala, fara a fi nevoie sa se grabeasca spre final. Prin urmare, daca te-ai obisnuit sa petreci cateva minute sau secunde in timpul preludiului, trebuie sa vezi ce se intampla atunci cand incetinesti cu adevarat. Ce s-ar intampla daca petreci chiar si 30 de minute, in timp ce cresti nivelul de anticipare al placerii sexuale? Sau in caz ca petreci 45 de minute sau chiar o ora?

Creste perioada de timp pe care o acorzi preludiului, incetineste, concentreaza-te pe placerea de care ai parte in urma sarutatului, a stimularii manuale si a sexului oral si o sa simti cum mintea si corpul tau o sa faca tranzitia de la o stare de anxietate la o stare de calm, de liniste si de incredere in sine.

sarutari

  1. Fii mai prezent in momentul de fata

Ai primit vreodata un sfat sa te gandesti la altceva si alte lucruri de acest gen? Ideea din spatele acestor sfaturi este sa iti distragi atentia, pentru a rezista mai mult timp in cadrul unei partide de sex.

In realitate, adevarul este cu totul altul.

Gandeste-te la acest lucru: de ce deconectarea de la corpul tau si nivelul tau de plaere te-ar ajuta sa rezisti mai mult timp in dormitor. Este ca si cum ca, daca nu te uiti in oglinda retrovizoare atunci cand te afli in masina, atunci nimic nu se afla in spatele tau.

Negarea si deconectarea nu functioneaza.

Cel mai bun lucru pe care poti sa il faci este sa fii mai prezent cu placerea de care ai parte. Cu cat esti mai constient de locul in care te afli pe scara placerii si cat de uimitor se simte totul, cu atat o sa ai mai mult control asupra momentului in care vei ajunge sa ejaculezi.

In mod oarecum similar cu sfatul de relaxare progresiva a masei musculare, o sa vrei sa acorzi cea mai mare parte a atentiei tale la placerea pe care o simti. Cu cat o sa te gandesti mai mult la faptul ca iti place, cu atat o sa fii mai constient si o sa urci la nivelele 8 sau 9 de placere. Atunci cand incei sa te apropii de momentul ejacularii, poti sa te  concentrezi mai mult fie pe relaxarea progresiva a mushcilor tai, a respiratiei profunde sau poti sa pui o pauza cu totul  si sa iti incordezi muschiul pelvic, pentru a te asigura de faptul ca nu ajungi iar sa ejaculezi mai repede decat iti doresti.

Runda bonus: un truc psiholgic eficient pentru ca sa rezisti mai mult timp

Bine, poate ca ai salvat acest articol, poate ca ai facut tot ceea ce scrie in el si de acum rezistenta ta sexuala este cea pe care iti doresti sa o ai, dar esti unul dintre acei oameni care isi doresc sa duca lucrurile la urmatorul nivel.

Aici iti prezint un mod rapid si simplu prin care poti sa rezisti mai mult timp si este la fel de simplu ca schimbarea unui singur gand din mintea ta.

Nu te uita la perete

Majoritatea barbatilor care sunt obisnuiti sa ejaculeze repede au in mintea lor un singur gand si anume sa nu termine prea repede. In lumea curselor de masini, exista ideea ca nu ar trebui sa te uiti la drumul pe care nu iti doresti sa mergi, ci la drumul pe care il doresti. Este rezumat prin fraza: :uita-te la drum si nu la perete.”. Pentru ca, daca te uiti la perete, atunci o sa lovesti peretele si acelasi lucru se intampla o sa ti se intample si atunci cand iti spui sa nu termini prea repede.

De ce se intampla acest lucru? Pentru ca mintea umana nu e prea buna la inregistrarea comenzilor negative.

Prin urmare, te poti gandi la o alta fraza in mintea ta.

Cum poti sa rezisti mai mult timp in cadrul partidei de sex- o sinopza rapida pentru cei carora le place sa actioneze

Sper ca aceasta cantitate de informatii nu este coplesitoare. Dar iti jur ca, daca aplici macar un sfert din ceea ce ti-am prezentat in cadrul acestui articol, o sa rezisti mult mai mult timp in cadrul partidei de sex.

O sa dispara si zilele in care abia puteai sa rezisti 5 minute. Incepe inca de azi sa implementezi aceste schimbari in stilul tau de viata si cu siguranta o sa incepi sa rezisti mai mult timp in dormitor, oferindu-i partenerei tale mai multa placere si o sa ai parte de acel sentiment de mandrie care se datoreaza unor performante sexuale mai bune.

Nu stii de unde sa incepi? Eu as spune ca cele mai importante lucruri cu care poti sa incepi sunt urmatoarele doua:

  • Renunta la a mai urmari materiale pornografice. Renunta la cafea, la fumat, la cafeina si la cantitatile excesive de zahar rafinat. Acorda mai mult timp masturbarii lente si a aplicarii tehnicii 9-5.
  • In timpul partidei de sex, poti creste durata de timp acordata preludiului, poti sa respiri mai profund si sa iti mentii musculatura mai relaxata
vezi acest studiu de caz bomba

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here